طوفان سرخ

قهرمانان

پرسپولیس اف سی : جناب آقای کاشانی دربی هم تمام شد ساید تمام امید شما به این بود که با بخت و اقبال دربی را حداقل با تساوی به پایان برسانید اما دیدید بخت و اقبال هم خواهان ماندن شما در پرسپولیس نیست ما در خوب بودن مدیریت شما هیچ شکی نداریم اما نه در فوتبال حالا به حرف بزرگان رسیدید که فوتبالی ها درد فوتبال را درمان میکنند شما میتوانید در قسمت های دیگر مدیریتی موفق تر باشید تا در فوتبال و در ورزش و آن هم مدیر عاملی تیمی بزرگ همچون پرسپولیس جناب حبیب کاشانی شما کمرتان هم دچار مشکل است. و نمیتوانید در پرسپولیس مدیریت خوبی داشته باشید بهتر است به استراحت بپردازید و پرسپولیس را به دست صاحب کار بسپارید.


ادامه مطلب
نوشته شده در دو شنبه 28 شهريور 1390برچسب:کاشانی تقاضا داریم استعفا کنید , محمد ک,ساعت 17:25 توسط محمد| |

طوفان سرخ : دم دست ترین گزینه برای انتقاد و حمله کسی نیست جز حمید استیلی. عملکرد سرمربی پرسپولیس هم به گونه ای نبوده که کسی از او انتقاد نکند.استیلی باخته اما می رود و در کنفرانس مطبوعاتی شرکت می کند.استیلی حتی دیروز به شبکه جام جم و برنامه ۹۰ در ۹۰ رفته بود و به سوالات پاسخ داده بود.

استیلی مقصر است اما پاسخگوست.در این رهگذر اما کسان دیگری هم هستند که مقصر هستند اما پاسخگو نیستند.مثل حبیب کاشانی که نمی دانیم کجاست و چه می کند؟قبل از دربی که حاج حبیب کاشانی یک کلمه هم مصاحبه نکرد تا در قبال مصاحبه های تمام نشدنی و پر از کری فتح الله زاده دل ما و بازیکنان پرسپولیس خوش باشد که مدیرش چه گفته و چه نگفته.


ادامه مطلب
نوشته شده در دو شنبه 28 شهريور 1390برچسب:پاسحگو کجاست؟ ,,ساعت 15:41 توسط محمد| |